پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سربازم

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ق.ظ
دلم میسوزد، که رهبرم پیر شده است
دلم میسوزد، که عده ای می گویند مگر رهبر چه میکند ؟ رهبری که دغدغه ما دنیا را دارد.
دلم میسوزد، که رهبرم شناخته نشده.
دلم میسوزد، که حق همیشه مظلوم است.
دلم میسوزد، که مثل همیشه مردم امام از دنیا رفته را بیشتر دوست دارند.
دلم میسوزد، که بزرگی این مرد کشف نشده است.
دلم میسوزد، که چقدر باید جبهه حق هزینه دهد برای آرمان هایش و هنوز باشند کسانی که نمیفهمند.
رهبرم، در دنیایی که هنوز وجود دارند کسانی که خدا تکذیب میکنند، تکذیب مظلومیت تو که دیگر چیزی نیست.
در دنیایی که امام علی را زجرها دادند و به حماقت به شهادت رساندند، آزار تو که برای این دنیا عجیب نیست.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۱)

هر دل سالمی می‌سوزد از این دردها و غصه‌ها
اما جای شکرش باقی است که می‌سوزد
چون این سوختن‌ها نشان‌ه سلامت دل است.
پاسخ:
انشالله که همین طور است.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">