پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

غلط کردم غلط

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ق.ظ

خسته خسته خسته

فشار ها زیاد شده، اینجا دیگر باید انتخاب کنم، یا افزایش فشار ها یا راه راحت و راه اشتباه را طی کردن

نه اینکه  بچه خوبی باشم، نه بخدا، اما اگه اشتباهی هم کردم، خودم ضرر مردم، یک چیزی بوده بین خودم و خدای خودم

اما الان راه من، خیلی های دیگر رو هم منحرف میکنه و یا هدایت

مساله، مسئله تقوا پیشه کردن هست، مسئله توکل بخدا.

مابقی بماند برای بعد، خیلی خسته ام، خسته تر از همیشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۱)

۲۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۵ مدیر مسئول
نه خسته برادر. خستگی برای ما معنا ندارد حاجی...

پاسخ:
ای بابا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">