پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مبادا کسانی با قصد خیانت به مجلس راه پیدا کنند

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

امیرحسین چگونیان؛ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان در خصوص انتخابات، گفت: کار هیات های اجرایی انتخابات به پایان رسید و جدا از کم و کاستی ها  و غرض ورزی ها، به همه آنها خسته نباشید می گوییم.

 

وی افزود: همه افراد چه آنهایی که تایید صلاحیت شده اند و چه آنهایی که تایید نشدند، باید به رای آنها احترام بگذارند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان امیدوارم همه عزیزان در طی تایید این انتخابات و حتی بعد از آن تابع قانون باشند، قانونی که تایید خود را از ملت شریف و بزرگ ایران گرفته است.

 

چگونیان با تاکید بر اینکه انتخابات پیش‌رو، انتخابات سرنوشت سازی برای ملت خواهد بود، تصریح کرد: شورای نگهبان باید تمام توان خود را به کار بگیرند، تا مبادا کسانی که قصد خیانت دارند به مجلس راه پیدا کنند و کسانی که غمخوار نظام هستند، از این انتخابات منع شوند.

 

وی با اشاره به اینکه خدا پشتیبان راه حق است، بیان داشت: مردم ایران، باید چشم های خود را باز کنند تا با رای خود، مجلس ششم دیگری نسازند، مبادا فتنه گران دوباره عنان کار را به دست بگیرند، این اتفاق برای مملکت هزینه زیادی به بار خواهد آورد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در ادامه افزود: دانشجویان، در دوران انتخابات، عمارگونه به روشنگری خواهد پرداخت تا چراغ راه و کمکی برای انتخاب اصلح مردم باشند.

 

چگونیان تصریح کرد: اگر فتنه گران فکر آشوب دوباره به سرشان بزند و خیابان ها را جولانگاه خود فرض کنند، نخواهیم گذاشت مانند انتخابات ۸۸، هشت ماه کشور را دچار نا آرامی کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان دیگر اجازه جولان دادن فتنه گران در هیچ جایی را نخواهند داد، بیان داشت: دانشجویان تمام قد جلو فشار هایی که می آورند می ایستند، ما دانشجویان پیاده نظام های این سرزمین هستیم و اگر جان بدهیم، باج نخواهیم داد و اجازه نمی دهیم فتنه گران چه در یک سایت چه در خیابان و یا در دانشگاه جولان دهند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مردم با چشمانی باز، پای صندوق های رای خواهند رفت و مجلسی در خور کشور خواهند ساخت.

بازنشر سایت محلی کاشان حامی

امیرحسین چگونیاندبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: شورای نگهبان باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا مبادا کسانی که قصد خیانت دارند به مجلس راه پیدا کنند و کسانی که غمخوار نظام هستند، از این انتخابات منع شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">