پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امیرحسین چگونیان؛ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، در خصوص اجرای برجام از سوی ایران گفت: همزمان با سالگرد شهادت مصطفی احمدی روشن، اتفاقی رخ داد که گویی قلب ایرانیان از سینه درآمد.

 

وی افزود: به واقع قلب رآکتور اراک، که نتیجه زحمات نخبگان این کشور است و خون های بسیاری پای آن ریخته شده است، مانند قلب ملت بود که از جای خود درآمد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با طرح این پرسش که دولت چه می کند و به دنبال چه چیزی است؟، تصریح کرد: کاملا واضح و مبرهن است که هدف آقایان از اجرای برجام، فقط و فقط سو استفاده انتخاباتی است.

 

چگونیان با اشاره به اینکه برجام بارها و بارها نقض شده است، بیان داشت: این نکته بر همه مردم عیان شد است و آقایان می خواهند از نام برجام و از نام مذاکرات برای انتخابات استفاده کنند و وکیل الدوله هایی را که موافق برجام بودند، به مجلس ببرند.

وی با تاکید بر اینکه متوقف کردن برجام در مرحله کنونی، لطمه بزرگی به اهداف دولت در مذاکرات می زند، افزود: دولت، برجام را تا انتخابات مجلس ادامه خواهند داد، حتی اگر آمریکا رسما نقض برجام را اعلام کند!

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در ادامه تصریح کرد: خدا به فریاد کسانی برسد که از سر حزب و حزب بازی، توافق ننگین برجام را تایید کردند، کسانی که صحبت های رهبری را به باد فراموشی سپردند و در قبال نقض مکرر برجام، سکوت کرده اند.

 

چگونیان بیان داشت: تایید کسانی که در توطئه های ۷۸ و ۸۸ دست اندر کار بودند و رد صلاحیت مخالفان توافقنامه «برنامه جامع نفوذ»؛ مشخص کننده نقشه ها نیست؟

 

وی با تاکید براینکه باید با بصیرت وارد انتخابات شد، افزود: نقشه ها در خصوص انتخابات واضح است، نفوذی ها می خواهند با در دست گرفتن مجلس و خبرگان، رهبری را تحت فشار بگذارند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با تاکید براینکه مجلس اصلاح طلب، امتحان خود را پس داده است، تصریح کرد: ملت لازم است استعفای دست جمعی نمایندگان مجلس اصلاح طلبان را به یاد بیاورد. آیا باید مجددا مردودشدگان این امتحان به صدر باز گردند؟

 

چگونیان بیان داشت: اگر ملت ایران به تاریخ مجلس ششم رجوع نکند، سیلی محکمی خواهد خورد، کما اینکه در قضیه مذاکرات، مذاکرات سال ۸۲ روحانی را فراموش کردیم و همه دارایی هسته ای کشور ایران به باد رفت.

 

وی با بیان اینکه مجلس باید نماینده مردم باشد نه نماینده دولت، افزود: اگر نمایندگانی به مجلس بروند که عاشق رابطه با آمریکا و انگلیس هستند و این نمایندگان پای این شیاطین را به خاک ایران باز کردند، دیگر ایران را مستقل نخواهیم دید.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه نقشه های نفوذ در ایران کشیده شده است، تصریح کرد: گام اول اجرای برجام بود، گام دوم تسخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است و گام بعدی نیز تضعیف جایگاه رهبری با توطئه هایی مثل شورای رهبری است؛ چراکه اگر در صورت تضعیف جایگاه رهبری، نه تنها ایران، بلکه هم پیمانان ایران، تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان به زمین می خورند، شاید اکنون این مسئله واضح باشد که چرا امروز بیعت با انقلاب، بیعت با پیامبر (ص)است.

 

چگونیان در پایان با تاکید بر اینکه نقشه های دشمنان ریشه ای است، خاطرنشان کرد: نباید شک کرد که اگر با سخنان امام جامعه از خواب بیدار نشویم، با لگد سربازان آمریکایی از خواب می پریم.

بازنشر سایت صاحب خبر

امیرحسین چگونیاندبیر جامعه اسلامی دانشگاه کاشان گفت: نباید شک کرد که اگر با سخنان امام جامعه از خواب بیدار نشویم، با لگد سربازان آمریکایی از خواب می‌پریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">