پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امیرحسین چگونیان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، در رابطه با صحبت‌های اخیر صادق زیباکلام گفت: زیباکلام در مصاحبه‌ای خطاب به زارعی، نماینده مجلس که به دلیل تائید برجام، به ابراز احساسات قلبی خود پرداخته بود، گفت: «آیا شما هیچ وقت برای شش میلیون بیکار مملکت گریه کرده‌اید؟»

 

وی افزود: متأسفانه، در جامعه‌ای قرار داریم که آقایان به‌اصطلاح سیاستمدار به‌آسانی مطالب را با هم خلط می‌کنند، اشتغال‌زایی را وظیفه نمایندگان مجلس می‌بینند و امثال‌ها.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کرده‌اید که شش میلیون بیکار داریم؟ آیا تا به حال پیگیر این امور بوده‌اید؟ یا مانند امروز به دنبال این هستید که مطالب را باهم درآمیزید و آنچه را که خود دوست دارید، از آن دربیاورید.

 

چگونیان با تأکید بر اینکه تاریخ بهترین قاضی است، گفت: مغلطه‌های امثال صادق زیباکلام حق را باطل نمی‌کند.

 

وی ادامه داد: گریه‌های زارعی بر توافقی است که نه شش میلیون نفر را، نه جوانان بیکار را، بلکه امثال زیباکلام را هم به خاک سیاه می‌نشاند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در پایان با اشاره به عبارت «گریه کنید که گندم ری، فقط در باغ سبزی است که دشمن نشان می‌دهد!»، گفت: این گریه ناشی از این است که زارعی می‌داند اجرای توافق مذکور، مسیر را برای جنگ آمریکا هموارتر می‌کند و قدرت بازدارندگی ایران را برای مقابله، به نزدیکی صفر می‌رساند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کرده‌اید که شش میلیون بیکار داریم؟ آیا تا به حال پیگیر این امور بوده‌اید؟ یا مانند امروز به دنبال این هستید که مطالب را باهم درآمیزید و آنچه را که خود دوست دارید، از آن دربیاورید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">