پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امیرحسین چگونیان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: اخیرا از گوشه و کنار شهر کاشان، منافقان برخواسته اند و نداهای تفرقه افکن خود را در سطح شهر پراکنده می کنند.

 

وی افزود: بر همه مردم مومن دارالولایة کاشان واضح است که  دلسوزان انقلابی، چهره های شاخص مومن و ارزشی تمام وجودشان را در راه خدمت به اسلام و کشور اسلامی به کار گرفته اند و یک روز با نام سفیر و ریاست دانشگاه و یک روز در کسوت نامزدی برای نمایندگی مجلس ایفای نقش کرده اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه عده ای تاب وحدت و مودت این یاران کاشانی انقلاب را ندارند، تصریح کرد: این افراد در صدد هستند تا با شایعه های بیهوده، این بزرگان را از هم دور کنند و نقشه های شوم خود را برای نمایندگی مجلس اجرا کنند.

 

چگونیان در ادامه بیان داشت: آقایان علاقه وافری دارند تا منطقه کاشان را که شامل کاشان و آران و بیدگل است، دچار قومی گرایی کنند و از انتخاب نماینده اصلح دور کنند.

 

وی تصریح کرد: این افراد با ارسال نامه هایی به نام جوانان انقلابی کاشان، با ایجاد شایعه هایی نظیر جاسوسی یکی از دیگری و سخن گفتن از اختلافات وجود نداشته، می خواهند غمخواران نظام را از هم دور کنند و باعث دشمنی آنها شوند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: این افراد می خواهند شاید با این شگردهای کثیف و بی شرمانه، بتوانند در انتخابات پیش رو پیروز شوند، اما ان شاالله که بینی دشمن به خاک مالیده خواهد شد.

 

چگونیان در ادامه به همه طرفداران نیروهای انقلابی کاشان توصیه کرد: بصیرت خود را حفظ کنند، اختلافات جزیی را بزرگ نکنند تا با وحدت و یکی شدن آرا، بسوی تغییری چاره ساز، قدم برداریم.

 

وی افزود: وحدت امروز نیروهای انقلابی کاشان، وحدتی برای تغییر مفید در جامعه است.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا مردم فهمیده منطقه کاشان، این وحدت را درک می کنند و فارغ از مسائل قومی و فارغ از مسائل حزب گرایی، پیروان خط امام(ره) را بر هر کسی ترجیح خواهند داد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با بیان اینکه وحدت امروز نیروهای انقلابی کاشان، وحدتی برای تغییر مفید در جامعه است، گفت: این وحدت، بینی دشمنان را به خاک می‌مالد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">