پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان، طی روزهای اخیر، مراسمی با حضور موسوی لاری، عضو مجمع روحانیون مبارز توسط تشکل تازه تاسیس توسعه و اعتدال دانشگاه یزد برگزار شد و در پی اتفاقاتی که در این مراسم رخ داد، پای یکی از دانشجویان شکست.

 

در پی این اتفاقات؛ امیرحسین چگونیان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان ضمن نوشتن نامه ای خطاب به زارع شهرآبادی؛ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، با وی همدردی کرد.

 

چگونیان در این نامه ضمن دعوت دانشجویان در راستای حفظ هوشیاری تاکید می کند: اگر به هوش نباشیم، با دسیسه های شورای رهبری و یا مجلس ششمی دیگر و برگرداندن فتنه گران به امور مملکتی، کشور به پرتگاه بزرگی خواهد رفت.

متن این نامه در ادامه آمده است:

 

«بسم رب المجاهدین

 

خبر شکسته شدن پای برادر بزرگوارم، آقای زارع شهرآبادی را که شنیدم بسیار متاثر شدم، این اتفاقات در دوران پسا برجام، اتفاقات عجیبی نخواهد بود، ما منتظر بیشتر از این نیز هستیم؛ در دورانی که برجام نقض می شود، اما آقایان همچنان نتایج انتخابات را پیرو اجرای برجام می دانند.

 

آقای زارع، شما به ما یادآوری کردی که این آقایان، انقلابیون را خاری در چشم می دانند.

این آقایانی که برجام نقض شده را وسیله ای برای جولان دادن اهل تغلب می دانند، وسیله ای برای ایستادن مقابل رهبری!

آقای زارع، امثال شما مانع آن هستید که کشور در دست فتنه گران و حامیان آنها بیفتد.

 

امثال شما برای ملت روشنگری می کنید که آقایان در کشور بدنبال نگرش آمریکایی هستند، آقایانی با عمامه، که به قول حضرت امام، نباید گذاشت این آقایان با عمامه در مجامع عمومی حرکت کنند.

 

برادرم، من در پیش شما شرمسار هستم که در راه امام کوتاهی کردم تا کار به جایی برسد که دشمنان ایران و اسلام، پیروان اسلام امریکایی، بچه های انقلابی را تنها گمان کنند و آن شود که شد.

 

سخن آخر، با همه جوانان انقلابی، بیدار شویم، اینها همه آغاز یک دور جدید در نظام است، اگر به هوش نباشیم، با دسیسه های شورای رهبری و یا مجلس ششمی دیگر و برگرداندن فتنه گران به امور مملکتی، کشور به پرتگاه بزرگی خواهد رفت.

 

باور کنید اینها شعار نیست، امروز جنگ، جنگ صفین است. گول عمامه ها را نخورید، همه حرف از خدا می زنند اما منافق قول و فعلش یکی نیست، مبادا فریب اشعث های زمانه را بخوریم، مبادا روزی برسد که سید علی تنها بماند.

 

والسلام

امیرحسین چگونیان؛ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان»

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان ضمن نوشتن نامه‌ای خطاب به دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، با وی همدردی کرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">