پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در خصوص حضور بازیگر زن در شهر کاشان نامه ای سرگشاده به مسئولان این شهر نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

 

مسئولان فرهنگی و دولتی کاشان

سلام علیکم

 

چند روز است شرم دارم از کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه رد شوم. احساس می کنم شهدا یک سوال دارند و من هیچ جوابی ندارم، از من می پرسند :

 

«خانم به اصطلاح هنر پیشه، بدون اذن نماینده ولی فقیه در کاشان چه می کند؟»

 

آقایان! شهدا خون ندادند که امروز، مروج بی حجابی مهمان دارالمومنین کاشان شود. خطاب من با همه مسئولان کاشان است، با همه آنهایی که در قبال این اتفاق، لال شده اند. همه آنهایی که می ترسند با محکوم کردن حضور معتمد آریا در کاشان، میزهایشان را از دست بدهند و یا رای های خود در انتخابات را.

بدا به حال شما! و بد به حال آنان که حق را به معتمد آریا می دهند. کسانی که همه جا را پر کرده اند که «معتمد آریا، خواست با مردم صحبت کند اما مردم  قبول نکردند».

 

آقایان مدعی روشن فکری، آقایان اهل مذاکره، آقایان خوش بین، یادشان رفته که روزی که معتمد آریا قصد داشت کشف حجاب کند از این مردم اجازه نگرفت، با آنها صحبت نکرد، که حال به فکر مناظره افتاده. اگر یک روزی این خانم به فکر افتاد با کشف حجاب، آغاز گر دهن کجی به شرع باشد، باید فکر امروز را هم می کرد. معتمد آریا به خاطر بسپارد مردم این شهر اجازه نمی دهند وجود چنین افرادی در کاشان عادی شود. بهتر است یاد بگیرد بدون اجازه پا به کاشان نگذارد.

 

آقایان مسئول، حال که ساکت نشسته اید، با شما اتمام حجت می کنم که اگر خدایی ناکرده، در برابر نفوذهای بعدی چه نفوذ های فرهنگی چه سیاسی و... ساکت نشستید، به هیچ وجه آرام نمی نشینم و از آبروی خود خرج می کنم تا جلوی نفوذ و مسئولان نفوذی را بگیرم.

 

پس به هوش باشید که اشتباهاتتان به قدری زیاد شده که نه تنها دانشجویان انقلابی، بلکه نماینده ولی فقیه را نیز وادار به شکایت کرده است.

 

بهتر است هر چه زودتر، درصدد جبران اشتباه خود باشید و از مردم بخاطر حضور معتمد آریا در کاشان عذرخواهی کنید.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

امیر حسین چگونیان؛ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در نامه‌ای تاکید کرد: مسئولان شهر کاشان بهتر است از مردم بخاطر حضور خانم به اصطلاح هنرپیشه در کاشان عذرخواهی کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">