پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چگونیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص برجام و دستاوردهای آن، گفت: مدتها از امضا و به اصطلاح اجرای برجام گذشته است، بسیاری از دستاوردهای هسته ای را از دست داده ایم و تنها در قبال آن وعده وعید گرفتیم؛ بگذریم از اینکه از کدام خط قرمزها گذشتیم و برجام به چه شکلی در مجلس تایید شد.

 

 وی افزود: تناقض ها در صحبت های مسئولین کولاک می کند و علاوه بر اینکه مردم را نسبت به مسئولین بدبین می کند، آنها را به بی فایده بودن برجام مطمئن می سازد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد:  اگر بگوئیم برجام تنها عملکرد دولت است و می خواهد از آن برای انتخابات آینده استفاده کند، حرف اشتباهی نیست.

 

چگونیان ادامه داد: طبیعتا این همه تذکر رهبر انقلاب به مذاکره کنندگان و بی توجهی به تذکرات و گاها دهن کجی به آنها، یک ننگ همیشگی برای دولت خواهد بود و به همین خاطر آقایان هنوز هم زیر بار اشتباه خود نمی روند.

 

وی تصریح کرد: این ملت همراه و پشت سر مسئولین خود هستند؛ اما تا زمانیکه خارج از خط اسلام و استقلال کشور قدم برندارند؛ اما صحبت برخی مسئولین که دم از مذاکراتی با آمریکا می زنند که به نفع منطقه است، در حالیکه که رهبری هر مذاکره دیگری با آمریکا را ممنوع اعلام کرده اند و برجام منطقه ای را خیانت می دانند، چیزی جز خروج از خط انقلاب نیست.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: مجلس گذشته، در انتخابات اسفند ماه، تاوان تایید برجام و فشار به رهبری انقلاب را دید، بهتر است مجلس کنونی برای اثبات انقلابی بودن خود، رفتار درستی را انتخاب کند و هر چه سریعتر با لغو برجام و از سر گیری فعالیت های هسته ای، این ظلم وارد شده به مردم ایران را پایان دهد.

لینک

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: بهتر است مجلس کنونی برای اثبات انقلابی بودن خود، رفتار درستی را انتخاب کند و هر چه سریعتر با لغو برجام و از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای، این ظلم وارد شده به مردم ایران را پایان دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">