پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دلتنگی

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ق.ظ

دلم پر بود امشب. کاش پیش من نمی اومد. یا حالا که آمد حرف اون تشکل رو نمیزد. دلم پرغصه است از تشکل و بعضی...
این حرف ها رو نمیتونم تو دلم نگه دارم، به نیشتر که میخوره، سر باز میکنه.
اهل فن بهش میگفتند جامعه اسلامی، دانشجو ها میگفتند انجمن اسلامی، اونها که پرت تر بودند، میگفتند شماها چه فرقی دارید؟
وقتی اومدم، اولین کاری که کردم، گفتم ما جاد هستیم، جاد یعنی جامعه اسلامی دانشجویان. حالا همه جاد رو میشناسند، کسی با انجمن قاطی نمیکنه.
عزیزم دلم برات تنگ شده، اما دیگه پیشت نمیام، دیگه نزدیک شدن من و تو محاله.
من از پیشت میرم تا دیگه جادی ها رو منافق نخونند. من میرم تا سایه من سنگینی نکنه. رفاقت ما از اول اشتباه بود، من از اول جادی نبودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">