پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مجری

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ق.ظ

نمیدونم بدترین درد دنیا چیه؟ اما به نظرم، کمر درد میتونه آدم رو پیر کنه. با این حال دلم نمیاد به بچه هایی که با امید دارند کار میکنند، بگم نه!
مطیعی پیامک داد «دادا لنگیم». مجری میخواست. خدایا! اگر وسط برنامه کمرم راست نشد چی؟؟؟
خدا بزرگه، با چند تا پیامک، آخرش گفتم «خیره»
بالا رفتن از پله ها وحشتناک بود. یکبار به سالن رفتم و برگشتم. دفعه دوم تقریبا ساعت هشت و ربع بود، یه ربع به مراسم!
مطیعی زنگ زد «کجایی؟»
من «اصفهان»
مطیعی قالب تهی کرد «صبح بخیر! مگه قرار نبود مجری بشی؟»
من «مگه برنامه دوشنبه نبود؟»
مطیعی «نه بابا، امشبه»
من «بذار ببینم کی کاشان هست، بهش میگم بیاد»
مطیعی «فقط سریع دادا، وقت نیست»
چند دقیقه بعد مطیعی اومد توی سالن و من رو دید! چهره اش دیدنی بود، (مریض هم خودتونید)
خلاصه من که مجری گری بلد نیستم اما کار بچه ها راه افتاد.
خدا خیر بده برگزار کنندگان برنامه، هر چند ایراد دارم به برنامه، اما حرکت در مسیر قابل تقدیر هست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۵۲ ایمان کارگر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اگه شما را کمر درد پیر کرد، من را ***** *** پیر کرد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">