پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گل مالی

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

یک نفر آمد و بر پنجره‌ام گل مالید.

 من 

ولی 

منتظر 

.

.

بارانم...



با معرفت ها ذکر مأخذ می کنند :)

خیلی این شعر قشنگ بود. گفتم من هم نشر بدم. جدای از این شعر اینکه دو هفته دیگه انتخابات جاد هست و من به امید خدا باز میگردم!!!
دوست دارم همه بمانند، نمیدانم چه میشود!!! خدا کمک کند ان شالله تا بتوانم دو نفر را حتما حفظ کنم به ویژه شمایی که ماندنت کمک به همه است به ویژه خودت.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۸
امیرحسین چگونیان

جاد کاشان

نظرات  (۳)

شاعر: عمران صلاحی
پاسخ:
ممنون بابت راهنمایی
واحد آموزش یعنی کی؟ معرفی کنید لطفا
خواهش  می کنم

روز مسخره ای بود روز اون انتخابات. حداقل برا من

پاسخ:
احتمالا در این بازه شما در عضو شورا بودی و برای دور بعد نبودی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">