پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دیدار دانشجویی

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

حتی یه تعارف خشک و خالی هم نکردند. حتی اطلاع هم ندادند.
من لم یشکر ...
علت را جویا شدم، گفتند چگونیان عضو نبود که!!
ایول
من میگذرم، اما این رسمش نیست!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۵)

۰۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۵ اسمم مهم نیست
دفعه بعد با سهمیه نهاد برید...البته مطمئن نیستم
پاسخ:
نهاد؟ من؟
نهاد اگر قرار بر چنین کاری داشت، توی این سه سال خبر میداد! والا
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۷ اسمم مهم نیست
با پیگیری کردن میشه
پاسخ:
اگر قسمت شد، بهتره روزی برم که چیزی برای ارایه به رهبری داشته باشم
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۳ اسمم مهم نیست
من هم، هم امسال هم پارسال رو با همین دلیل نرفتم
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۵ اسمم مهم نیست
اسم دیدار رهبری که میاد یاد شهید باقری میوفتم که بهش گفتن بیا بریم دیدار امام، گفت مگر من کاری هم کردم که برم دیدار امام؟(مضمون) برم پیش امام چی بگم؟ بگم کم کاری کردم؟

همونی که خیلی باهاش گرم میگرفتید شوخی شوخی و با خنده کار خودش را کرد...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">