پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آقا سعید منصور

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ق.ظ

سعید، سعید منصور بیگی، تنها کسی هستی که باعث شدی حس نفرت از فرمانده های بسیج دانشگاه نداشته باشم. نه اینکه از همه متنفر باشم، خیر! اما تو را دوست دارم، چهره ات دوست داشتنی است، یاد خدا را زنده میکند. دوست داشتم بیشتر رفیق بودیم، سال گذشته، هر جا نیاز داشتی آمدم و هر جا نیاز داشتم آمدی. گله داریم از هم، اما منطقی است!
برایت آرزوی موفقیت دارم فرمانده دوست داشتنی!
امیدوارم همیشه خدا را مدنظر داشته باشی، آخر گاهی خوشایند دیگران، ما را از حق دور میکند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱

نظرات  (۲)

سلام امیرحسین جان
خیلی مخلصیم|
شما همیشه به ما لطف داشتی
ما هم خیلی به شما ارادت داریم
من همیشه به بچه ها گفتم تو این دانشگاه یکی از بچه هایی که برای انقلاب مایه گذاشته باشه و هزینه داده باشه، چگونیانه
ان شاءالله در پناه آقا امام زمان (عج) در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی همیشه پیروز و سربلند باشی
التماس دعا
پاسخ:
کاک سعید، حرف زیاده. لکن نه من حوصله دارم نه تو.
ان شاءالله هر روز راهت رو درست و درست تر کنی.

"شیخ دوست داشتنی"

پاسخ:
یعنی چی؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">