پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کنکور ارشد

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ
آخرهای ترم 6 هستم و الآن دیگر باید مشخص کنم که برای ارشد بخوانم یا خیر!
تصمیم برآن است که برای گرایش نرم افزار بخوانم، اما شک دارم که کار درستی است یا نه!
شاید باید پی کار رفت.
به هر حال مه من به تصمیم رسیده ام.
محتاج دعای دوستان و لطف خدا،پس از سعی و تلاش خودم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۲)

سلام. به عنوان ی با تجربه خدمتتون عرض کنم که خوندن ارشد هییچ فایده ای نداره ! حداقل برای خودم اینطور بود.. دو سال بیشتر عمرت را تلف می کنی .. اگر شرایطش را داری هر چه زودتر برو دنبال کار ..
خوشحال میشم شما هم ی سر به ما بزنی :) لینک "یک بیکار"
پاسخ:
سلام
این هم نظریه، اما من دیگه اینقدر هم ذهنم نسبت به ارشد خراب نیست
فکر نکنم اینقدر هم بد باشه
این "من یمنی ام" رو چجوری اضافه کردی مهندس جوان؟
ارشد بدون هدف سودی نداره اما اگه هدف خاصی داری براش حتما بخون خیلی هم خوبه.
پاسخ:
روی سهم شما کلیک کن، توضیحاتش همونجا هست.
هدف خاص که ندارم، مدرک معتبر میخام، کارشناسی نه نمره خوبی هست نه دانشگاه خوب و البته مدرک ارشد هم خودش وجاهتی داره!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">