پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خداحافظی با رسانه

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

به عنوان دبیر کانون رسانه، آخرین برنامه یعنی جشنواره عکاسی رو به لطف مرتضی خان محقق فر و سعی زیاد ایشان به پایان بردیم.
با وجود اختلافاتی که بین من و حسین خودکار وجود داره، اما واقعا دوستش دارم و صمیمانه ازش بخاطر چاپ نشریه "قاب" تشکر میکنم و خسته نباشید میگم.
انصافا که نشریه دومی به شدت قوی تر از اولیست.
از همه کسانی که ما رو در این یکسال کمک کردند، علی الخصوص امید اکبری عزیز، که بدون چشم داشت به من کمک کرد، کمال تشکر و قدردانی رو دارم و امیدوارم بتونم زحمات ایشون رو جبران کنم.

پیشاپیش به دبیر جدید که احتمالا محمدجواد ملکی هست، تبریک میگم.

این هم عکسی از سه دبیر کانون رسانه، که البته دوتاشون دبیر شورای هماهنگی هم بودند و انشالله بعدی هم میشود!

سه دوست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۱)

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۲ مدیر مسئول
ببخشید امیرحسین خان، میشه بگی دقیقا منظورت از اینکه من رو پشت قابلمه و خودت رو پشت لپ تاپ نشون میدی چیه؟!؟
پ.ن: مسئله مهم و اصلی اینه که ما سه نفر دوستای خوبی برای هم هستیم‌. باقی فسانه است...
پاسخ:
از جواد عکس سلفی که سه نفری گرفتیم رو خواستم نداد، تنها عکس تکی از خودم شما داشتم، همین بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">