پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زندگی با طعم پوچ

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ
دلم گرفته، هیچ حسی نیست برای کس دیگر بودن!
منتظر زمانی برای استراحت هستم، زمانی برای خود شدن، برای رجعت به خودم.
برای اینکه با خودم خلوت کنم و ببینم آیا باید مسلمان باشم، آیا باید از فلان مطلب دفاع کنم، آیا باید کار کرد، آیا ... .
زندگی بی معنی شده و ما فقط داریم راه تکراری دیگران را تکرار میکنیم، راهی نو می طلبم برای نو شدن.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۲)

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۰ مدیر مسئول
به قول سعید زن بگیری خوب میشی...
ولی من میگم زن بگیری بدبخت میشی...
حالا خوددانی...
روشنفکری یا بازگشت به اصول...
پاسخ:
اصول؟؟؟؟
مشکل اینجاست که اصول رو گم کردم، وگرنه اون اشتباه استراتژیک رو نمی کردم، که این همه الان اذیت بشم.
نه همون زن بگیر خوبه.
خوب میشی جدن
پاسخ:
آخه کی به ما زن میده؟
البته امتحانش هم مجانی نیست، ...،  بله!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">