پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شرم نکردیم که عصیان کردیم

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ
تصویری را دیدم که منتسب بود به امیر مومنان.
هر چند اعتبار این عکس ها برای من نزدیک به صفر است، اما تا نگاهم به عکس افتاد چشمانم را بستم.
شرم کردم. نتوانستم نگاه کنم.
از آن لحظه تا الان فکر میکنم که در آن دنیا چگونه به چشمان مولا نگاه کنم و بگویم می دانستم منتقم شما تنهاست، اما گناه کردم.
میدانستم شما نگاه میکنید، اما شرم نکردم.
اگر بگویم جهنم راحت است ، دروغ بزرگی است که جهان به خود نشنیده، اما به گمانم عذاب جهنم راحت تر از شرم در برابر مولا است.
آقاجان ببخشید، مرحمتی کنید، شفیع گناهان کرده ما باشید و برکتی به حسنات نکرده ما تا شاید مانع ننگ شیعه نباشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۱)

و مارا پروردگاریست رحیم که به امید رحمتش زنده ایم و در تلاش....
دعای کمیل رو که میخونی وقتی میبینی کی داره این جملات رو می گه ترس کل وجودت رو می گیره. وقتی میگه:
" الهم مولای کم من قبیح سترته" مو به تنت سیخ می شه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">