پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اگر غلطی کردم، غلط کردم !

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ
امشب، با دوستی حرف میزدم.
در حرفهایم، اینقدر گفتم من اینجوری هستم، من اونجوری هستم، من این عقاید را دارم، من...
الان حالم بد شده است، به خودم میگویم من؟؟؟؟
تو نیم من هم نیستی!
بیچاره اگر ذره ای آبرو برایت مانده، همه لطف خداست.
وگرنه تو که سر تا پا گناهی!
خدایا، ای پوشاننده عیوب، من، نه ببخشید، بنده ات را ببخش، غلط کردم، هر چه کردم!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۵)

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سایتتون خوبه مثل همیشه عالی
پاسخ:
سلام
ممنون، لطف دارید
خدا از عجب و غرور حفظمون کنه ...
خدا از عجب و غرور حفظمون کنه ...
پاسخ:
سلام
انشالله
یه دعای مرسومی داشتیم ما:
 خدایا غلط کردم
تورو خدا غلط کردم
:)

پاسخ:
خیلی ممنون:)
یه دعای مرسومی داشتیم ما:
 خدایا غلط کردم
تورو خدا غلط کردم
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">