پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک مکالمه

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ق.ظ

امیرحسین چگونیان

_راستی ی سوال یادم رفت
لباس ها رو شما نمیدونین چی شد آخرش؟

+رفت برای شنبه، نامه زده نشده بود
بعد هم که من رفتم مسئولین نبودن، سعی میکنم فردا زنگ بزنم به مسئولش، اما بعید میدونم کاری کنه

_باید بشوریییم😁😳

+دیگه اینقدر حساس نشین😜😜😜

_واای نکنین اینکااارو😣
معلوم نیس کی اینارو قبلا استفاده کرده

+اونها با شستن هم خوب نمیشن
تازه انبار نرفتین ببینید
پر سوسک
پشه
موش

_بسسه

+الحمدلله سگ گذاشتن توی انبار
وگرنه گربه ها دیگه نابود کرده بودند لباس ها رو

_مهم نیس اصلا
😒

+البته موریانه ها دیگه نابود شدند
نفتالین لای لباسها میذارن
که مشکلی پیش نیاد

_اهه


پ ن: مکالمه تلگرامی من و یک خانم هم ورودی درباره لباس های فارغ التحصیلی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۹
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۱)

خخخخخخ
نکن برادر من نکن.
آخر عاقبت نداره ها
پاسخ:
لذت بخش بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">