پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برو و دیگه بر نگرد، تو واسه ما یار نمیشی

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ق.ظ

میگویند خدا خریدار دلهای شکسته است.
دروغ است، یا اینکه تکه تکه تر از قلب من سراغ داری؟

خدا جان، خاطراتش هنوز در ذهن است، مثل زهر مار در بدن بیماری که نیش خورده است.

نوشته بود دلم را کسانی شکستند که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نبود.

نوشته بود گاهی آدم به جایی میرسد که میخواهد خودکشی کند نه اینکه تیغ بردارد، رگش را بزند، نه ، از احساساتش دست بکشد.

نوشته بود، بیخیال، خدا جان! خودت میدانی چه نوشته بود، دلم شکست، نگاهی کن، من بد نبودم، خدا میدانی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">