پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

از برجام سوء استفاده انتخاباتی شد

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

امیرحسین چگونیان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، با تاکید بر اینکه از برجام سوء استفاده انتخاباتی شد، گفت: تا کنون برجام هیچ سودی برای کشور ایران نداشته است، همان‌طور که رهبر انقلاب نیز در صحبت‌هایی که داشتند برجام را یک راه نفوذ می‌دانستند.

وی افزود: برجام و مذاکرات، یک مذاکره ملی نیست، بلکه یک مذاکره حزبی بوده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در خصوص نامه چهار وزیر به رئیس‌جمهور تصریح کرد: روحانی در سخنرانی سال گذشته خود بحث گذر از رکود را مطرح کرد و این مسئله در حالی است که وزرای وی بیان می‌کنند در کشور مشکل اقتصادی داریم.

چگونیان بیان داشت: رئیس جمهور تمام کارها را در گرو برجام و توافق هسته‌ای می‌داند و  اینطور مطرح می‌شود که اگر برجام و توافق به نتیجه برسد ما دیگر مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و برخی از وزرای دولت یازدهم در ابتدا مشکلات داخلی را به دلیل تحریم‌ها و مشکل ورود مواد مورد نیاز به داخل کشور می‌دانستند، اما در حال حاضر هرچه به روز اجرای توافق نزدیک می‌شویم اینطور مطرح می‌شود که با برداشته شدن تحریم‌ها نیز مشکلات حل نمی‌شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در پایان خاطرنشان کرد: دولت همه مشکلات را به توافقات و برجام مربوط می‌داند و همه تمرکز بر وزیر امور خارجه است و متاسفانه به وزرای کلیدی مثل وزیر بهداشت، وزیر اقتصاد توجه ندارند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: از برجام سوء استفاده انتخاباتی شد و تا کنون برجام هیچ سودی برای کشور ایران نداشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">