پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امیرحسین چگونیان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، گفت: در سالگرد روزی هستیم، که ملت، بصیرت، دینداری و ولایت مداری خود را به جهان ثابت کرد و بیجا نیست اگر بگوئیم ۹ دی، غدیر انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه دسیسه های دشمنان در فتنه ۸۸ پر واضح بود، افزود: این دسیسه ها شامل خیانت، براندازی نظام، ساختن نظامی سکولار بود که البته ملت ایران نقشه آنها را خواندند و مشتی بر دهان یاوه گویانی زدند که رهبری را منزوی و بی یار تصور کردند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: ما هیچگاه تهمت هایی که به نظام زدند، پایکوبی هایی که در عاشورا انجام شد، مصاحبه های پیروزی قبل از رای شماری، تشویق هایی که برای بیرون ریختن جوانان به خیابان کردند و غیره را فراموش نخواهیم کرد.

 

چگونیان در ادامه بیان داشت: کسانی هنوز هم در مورد این مسئله توهم دارند و هم بدنبال فتنه دیگری هستند و البته دسیسه های این افراد فقط با مرگشان پایان می یابد.

 

وی افزود: به عقیده بنده، باید سران فتنه محاکمه شوند و جواب خون هایی را که ریخته شد بدهند که البته پاسخی نیز ندارند و مرگ چندین باره، تنها راه برای بخشش خون های ریخته شده است اما خسارات وارد شده به نظام را نمی توانند جبران کنند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان با تاکید بر اینکه مردم ایران و بخصوص جوانان، باید این روز را زنده نگه دارند، تصریح کرد: زنده نگه داشتن ۹ دی که در قبال فتنه های سال ۸۸ و بخصوص فاجعه عاشورا بود، باعث جلوگیری از تکرار این اتفاقات هست.

 

چگونیان با بیان اینکه لوزان ۹۴، نتیجه فراموشی سعد آباد ۸۲ است، بیان داشت: ملت باید حافظه تاریخی خود را قوی نگه دارد، آن هم در سالی که فتنه اکبر را در پیش داریم، نباید بگذاریم آشوبگران، باز برای کشور و ملت هزینه تراشی کنند.

 

وی افزود: جنبش دانشجویی همواره بدنبال عدالت بوده و آن را مطالبه کرده است،

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان در پایان از شورای نگهبان درخواست کرد کاندیداهای انتخابات را بدون اغماض، بررسی کنند، کسانی که همچنان حامی فتنه هستند و اکنون بدنبال فتنه بزرگتری مثل شورای رهبری کاندیدا شده اند، اگر رد صلاحیت نشوند، کشور را به هزینه های سنگینی مواجه خواهند کرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: زنده نگه داشتن ۹ دی که در قبال فتنه‌های سال ۸۸ و بخصوص فاجعه عاشورا بود، باعث جلوگیری از تکرار این اتفاقات است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">