پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گفتگوی قدیمی من و امید

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

من: "خوشا بحال دوستان‎
ما که خسته ایم‎
نالان و زار‎"


امید اکبری: "‫خب منم خسته ام‬‎
‫تازه نشستم سر پروژه‬‎
‫بعد یک روز خسته کننده‬‎
‫ولی خب مرد باید خسته بشه‬‎
‫مرد باید اهل کار باشه‬‎
‫خسته بشه‬‎
‫اینطوری زندگی معنی پیدا میکنه‬‎
‫خوشی زندگی به خستگی هاشه"

بی ربط نوشت: پیام خصوصی را نمیتوانم پاسخ دهم، لطفا پیام عادی بگذارید!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰
امیرحسین چگونیان

امید اکبری

نظرات  (۳)

سلام میخواستم بدونم قصد فعالیت دارید تو کانون هایی که گفتید قبلا عروج عترت و شهدا و پیشنهاد حضور در این کانونها
پاسخ:
قصد فعالیت دارم، شاید به صورت نشریه صرف
اگر جایی علاقه به حضور من باشه (به جز جاد و رسانه) احتمال فعالیت هست، که البته علاقه ای نیست
سلام مجدد 
امیدوارم علاقه ای باشه و فعالیت کنید 
اگر برای نشریه کمکی خواستید بتونم در حد توان کمک میکنم 
پاسخ:
من علاقه دارم، بقیه علاقه به حضور من ندارند، به همین دلیل احتمالا به همان نشریه قناعت میکنم، نشریه خاصی هم نیست البته. خلاصه کتاب است
 نمیدونم چی بگم ولی اتفاق خوبی نیست آدمها باید کنارهم کار کنند شاید اختلاف نظر هایی باشه اما هدف همه یکیه و این جدا کردن آدمها اصلا خوب نیست بخاطر اینکه اختلاف نظر وجود داره تا زمانی که این چیزها بوجود نیاد خیلی مسائل حل نمیشه و شاید چون ما تشکیلاتی بودن یا تو کارگروهی بودنو تحمل کردن همدیگر را نداریم و همیشه بهمون یاد دادن که فقط خودمون درست میگیم و.....
به هرحال اگر کمک خواستید من هستم 
امیدوارم موفق باشید 
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله شما هم موفق باشید
ممنون بابت لطفتون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">