پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کانال تلگرامی

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

والا از اونجا که کانال قبلی دیگه در دسترس خودم نیست (ولی در دسترس بقیه هست) #دل م خواست یک کانال جدید بزنم. اصلا هم مطالب خاصی نیست. گاهی دلم میخواد با خودم بلند بلند حرف بزنم! لذا توی این کانال دنبال حرف خاص (سیاسی، تشکیلاتی، فرهنگی و...) نباشید و اگر هستید، اصلا نیاید توی کانال. این کانال برای رفع خستگی خودم هست. (چقدر #خودخواه)
حالا اگر حالی هم بود، یه پیام درست و درمون هم میذارم.

#شرح

@SE_AmirCh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۷

نظرات  (۳)

متشکرم از اینکه کانالتون رو دوباره برقرار کردید
پاسخ:
عاشقتم حسین
سلام ممنون 
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۹ ایمان کارگر
فکر میکردم طاقت نیارید یه کانال بزنید
پاسخ:
عجب، چه ربطی داره؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">