پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

استاد - 1

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ب.ظ

خب گاهی با بعضی آدمها به مشکل میخوری، نمیدونم چرا با این استاد به مشکل خوردم. واقعا هنوز برام سوال هست. وقتم شریف تر از این بود که به غیبت از ایشون بگذره. خسته ام کرد.
اینها رو میگم که خالی بشم چون جایی برای گفتن ندارم و مثل شما استاد عزیز، پیش همه یک سری واقعیت نصفه و نیمه را بیان نمیکنم!!!
استاد عزیز! من درباره شما با هیچ مدیر و معاونی صحبت نکرده ام!! به جز دو مورد، یک دکتر ستار که پیگیر اوضاع درسی من بودند و این خارج از بحث دانشگاه بود و بعنوان یک استاد به من لطف داشتند.
مورد دوم، با دکتر نجفی! زمانی که نمرات پروژه و درس داده کاوی را در اردیبهشت ماه زدید، دو درس باقیمانده برای من تبدیل به 4 درس شد و در معرض اخراج از دانشگاه بودم. به هر حال کمیسیون موارد خاص، به من حق ادامه تحصیل داد. اما اردیبهشت بود و همه میانترم ها تمام شده بود و چند روز تا پایان ترم فاصله بود. از مدیر آموزشی درخواست کردم که فقط دو درس بردارم، اما با لحن تندی، من را مواخذه کردند که: "همتون همینطور هستید، دیر اقدام میکنید بعد میاید عجز و لابه میکنید، زودتر اقدام میکردی"
جواب دادم که "نمراتم تازه اومده"، ایشان گفتند استادت کیه؟ گفتم دکتر فلانی. یک آروم شد ولی باز گفت چاره ای نیست، باید همه ردسها را برداری!
خسته شدم دکتر جان!!!! این همه پشت سرم ناحق میگی، دانشجوها قبول کنند، خدا را چه میکنی!! آنچه بین من و شماست، ناظر سومی هم دارد به اسم خدا!!!
پایان قسمت اول

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۹
امیرحسین چگونیان

نظرات  (۱)

امیدوارم کم نیاری.
وقت کردی بهم سر بزن.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">