پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

حرفهایی برای جوانانی که سیب زمینی نیستند

پیاده نظام

یک روز با این هایی و یک روز با آن ها
رندی که از تخریب میترسد بلاکش نیست
سرباز باید پشت دشمن را بلرزاند
شطرنج جای مهره های اهل سازش نیست

مرتضی عابدی لنگرودی

Yemen ifyemen
پیام های کوتاه
  • ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۴
    ترس
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

jad

در دورانی که در "جاد دانشگاه کاشان" فعالیت میکنم، این صفحه، بیانگر مواضع بنده بعنوان دبیر جاد کاشان و عضو کمیسیون سیاسی اتحادیه خواهد بود.

 

 


توافق FATF، توافقی بر سر خودتحریمی است.


تشکل‌های دانشجویی پادوی احزاب سیاسی نباشند


بهتر است مجلس با لغو برجام و از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای، ظلم وارده به مردم را پایان دهد


ولنگاری فرهنگی و مسئولین خواب زده


امروز راه اشتباه برجام را برای رسیدن به اقتدار و عزت ملی انتخاب کرده ایم


مسئولان کاشان از مردم بخاطر حضور خانم هنرپیشه در شهر عذرخواهی کنند


مبادا کسانی با قصد خیانت به مجلس راه پیدا کنند


اگر با سخنان امام جامعه بیدار نشویم، با لگد آمریکا از خواب می‌پریم


فشارهای دانشگاه کاشان بر فعال دانشجویی


شورای نگهبان کاندیداهای انتخابات را بدون اغماض بررسی کند


وحدت نامزدهای جبهه مومن و انقلابی در کاشان بینی دشمن را به خاک می‌مالد


از برجام سوء استفاده انتخاباتی شد


پیام همدردی دانشجویان کاشان با فعال دانشجویی مضروب در یزد/ مبادا فریب اشعث‌های زمانه را بخوریم


آقای زیباکلام، آیا تا به حال به دولت گوشزد کرده‌اید که شش میلیون بیکار داریم؟


توافق می نویسند، بیانیه می خوانند(بیانیه وین یا تفاهم لوزان؟)


مهدی هاشمی، حمید بقایی دو داستان متفاوت

بلافاصله بعد از اینکه رحیمی حکمش آمد، همه اطراقیان من در دانشگاه میدانستند، وقتی بقایی دستگیر شد همه شجره نامه آن در دانشگاه پیچید، جد و آباد او را هم میشناختند. چه تهمتهایی که به او زدند حال ممکن است درست باشد اما هنوز اصلا چیزی مشخص نیست.اما...

مهدی هاشمی به 10 سال زندان محکوم شد، هیچکس مطلع نشده است، کسی به روی خودش نمی آورد که این آقازاده محکوم به جرایم اقتصادی و امنیتی بود و الآن هم حکمش نهایی شده است.

در حکومت علی، جرم جرم است، قانون، قانون است و برای همه یکسان و برابر.

امان از وقتی که همه برابر هستند اما بعضی برابرترند. امان از وقتی که مهدی هاشمی م.ه است و حمید بقایی حمید بقایی.

امان از وقتی که جرم امنیتی و اقتصادی به هیچ انگاشته میشود و اتهام ثابت نشده(که شاید هم ثابت شود)بقایی در بوق و کرنا میشود.

امان از روزنامه ای که حق را فدای منافع حزبی میکند . چشم را بر حکم 10 ساله مهدی هاشمی می بندد و اتهام بقایی را تیتر خود می کند.(روزنامه قانون شماره 539).

امان از رونامه ای که به سادگی از کنار این اتفاقات رد میشود(روزنامه مردم سالاری شماره 3778).

خدایا! مارا ببخش بخاطر اشتباهاتمان و به ما کمک کن تا مجریان حق و دین حق بر زمین باشیم و هر کس را که چنین نبود بدون درنظر گرفتن هیچ مسئله ای دیگر، به سزای اعمالش برسانیم حتی اگر خودمان باشیم. خدایا! مرگمان باد اگر روزی اجرای دستوراتت را صلاح نبینیم.

 

23 خرداد 1394


مواظب باشید سیلی نخورید!

امروزی که رهبری در سخنرانی خود همه تمرکز خود را بر تبیین مواضع امام خمینی(ره) و خط مشی ایشان گذاشته اند، واجب است که مواردی را بیان کنم.

 

رهبر معظم انقلاب ملت را به پیروی از راه امام دستور دادند و بر ماست که راه امام را شناسایی کنیم، ببینیم آیا این سخنانی که از زبان ایشان گفته میشود، آیا با تفکر امام همخوانی دارد؟

طبق سخنان امام خمینی(ره)، آیا این مرقد مورد تایید ایشان هست؟ و آیا این مکان معرف ایشانست؟؟؟

 

با توجه به اینکه ایشان قبل از وفات خود، تنها سخنان مستند(دارای صوت، تصویر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی یا خط ایشان) را تایید میکنند، آیا کسی حق دارد سخنانی بدون مدرک از جانب ایشان(ولو به سخنان امام باشد)را بین مردم اشاعه دهد؟

 

با توجه به سخنان امروز امام خامنه ای، مبنی بر اینکه "امام تا روزهای آخر هم آمریکا را شیطان بزرگ میخواند" و با توجه به اینکه خود حضرت امام خمینی(ره) صراحتا فرموده اند" حتی اگر درتمام آمریکا مسجد بسازند و در بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت عار مرگ لرآمریکا را فراموش نکنید چون آمریکا شیزان بزرگ استایا این تحریف راه امام نیست که میگویند "امام با حذف مرگ بر آمریکا موافق بود" ؟؟؟

 

نکته سوم، بی اعتمادی امام خمینی(ره) و امام خامنه ای به آمریکا و اعتقاد به وعده الهی و سعی و تلاش این امامان انقلاب چگونه تعبیر شده است که اکنون حرفهای ننوشته آمریکاییها برای ما سند شده است و حرفهای ناقص نوشته شده و پر از حفره های قانونی آنها نشانه یک توافق برد_برد شده است! آیا نباید راه را عوض کرد! این راه به ترکستان هم نیست به زوال است، زوال استقلال کشور! هنوز ملت معاهده ننگین سعدآباد را فراموش نکرده است، ایران دیگر با تهدید به هیچ توافقی تن نمیدهد!

 

نکته بعدی نیز اعتماد به اراده مردم است، اعتماد به اینکه مردم، این کشور را نگه میدارند، آیا نباید با توجه به این خط مشی رفتار کرد؟ آیا گره زدن مشکلات به هسته ای و به تحریمها کار ثوابیست؟ آیا نباید به درون کشور متکی بود و با مدیریتی جهادی و با عزمی ملی، به اقتصاد مقاومتی (که اقتصادی متکی به درون است) پرداخت؟ چرا مسئولین بی اعتنا به سخنان امام خامنه ای، رفتار میکنند و راهی پر از چاله را انتخاب کرده اند که رهبری صراحتا گفته اند این راه برای ما مضر است اما تجربه جدیدی است برای ملت ما!

با توجه به اظهارات خواص در داخل کشور و تهدیدات خارجی در مذاکرات، متن را با سخنی از سید حسن خمینی تمام میکنم:

"اینجا مملکت خمینی است و هر کس بخواهد علیه ایران توطئه ای کند مردم به رهبری فرماندهی کل قوا در مقابل آن خواهد ایستاد."

 

14 خرداد 1394


توهینهای مکرر یک سرهنگ

در زمانی که خون ملت به جوش آمده و این عهدنامه ترکمن چای در حال بحث و جدل است و به جد هیچکس دیگر به آن امیدی ندارد، هنوز هم دولت به روبه رویی با ملت و منافع ملی ایستاده و میخواهد با اندک حقوق مردم ایران، آنها را متقاعد کند که این عهدنامه همان است که باید در 8 سال پیش رخ میداد و نداد! آقای روحانی به اشتباه و به علت خطای محاسباتی مردم را ساده انگاشته و هربار ادعای آزادی میکند ولی تا مورد انتقاد قرار میگیرد، با رفتاری دون شان یک رییس جمهور و رفتاری که رییس جمهور قبلی (آن هم نه با ملت بلکه با دشمن) بخاطر آن مذمت میشد، رفتار میکند و آنها را بزدل، تازه به دوران رسیده، بی سواد میخواند!

 

ایشان نه تنها یک حقوقدان نیست، بلکه از نظامیان دوره رژیم شاه هم سرهنگ تر هستند!

شما هر روز جو جامعه را متشنج میکنید، تمام مشکلات جامعه را با توافقات هسته ای گره زده اید، میدانید این ره به ترکستان است.

وعده 100 روزه شما هنوز از یاد مردم نرفته است، شما شرایط و مشکلات جامعه را نمیشناسید که اینگونه از حل مشکلات سخن میگویید، خدا لعنت کند آنهایی را که کلید چینی به شما دادند و گفتند این شاه کلید است، این کلید فقط کلید پاستور بود!

این ملت اجازه نمیدهد شما مخالف امر رهبری عمل کنید.

 

وزیر امور خارجه شما میگوید: " رهبر یک کلمه بگوید نرو، نمیروم!"، اگر رهبر بگوید دیگر ملت قلم پای شما را خواهد شکست اگر میل به رفتن کنید! رهبر میخواهد بصیرت ملت و شما خواص بی بصیرت بالا برود وگرنه ایشان که فرمودند هیچ تحریمی برداشته نخواهد شد، فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم، فرمودند مذاکره با آمریکا ضرر دارد، فرمودند با مذاکره زیر شبح تهدید مخالفم!

 

آیا نشنیدید این حرفها را! یا میخواهید کار را به جایی برسانید که در توافقات خود و در ازای 1 درصد از حقوق خودمان کشور را به دشمن هدیه دهید و رهبر را مجبور کنید که دستور اتمام مذاکرات را بدهند تا بتوانید از آن استفاده کنید و بگویید همه چیز خوب بود، رهبری مخالف بودند! زبانم لال، البته که شما فرزندان این ملتید و امیدورام اشتباه نکنید که این اشتباه بخشودنی نیست چه از عمد و آگاهانه باشد، چه از روی جهل!

 

این ملت بصیر به هیچکس چه زبیری وار و چه ابوموسی وار اجازه اینکار را نمیدهد و اگر کسی جام زهری را به رهبر نزدیک کند، تا قطره آخر آن را در دهان خودش خالی خواهد کرد. ما نمیگذاریم این توافق در دوران حیات ما جزیی از تاریخ شود، این ننگی بزرگ است مانند ترکمن چای!

و اما سخن آخر به سردار سیاسی دولت دکتر روحانی(یک حقوقدان نه یک سرهنگ)! این کشور در جنگ، با پیاده نظامها سالم ماند، وقت جنگ، سردار هم یک جنگجوست، تنهایی کاری را به پیش نمیبرد باید سپاهی داشته باشد!

حرفهای قشنگتان را در کتابهای رمان بنویسید، اکنون وقت عمل است.

10 خرداد 1394

نظرات  (۱)

بابا چقدر میکوبین این ظریف مارو.
گناه داره.
بزار بره توافقشو بکنه بنده خدا.
:)
ولی انصافا جوابش به جناب کوچک زاده کاملا حساب شده بود و دقیق.
از این فریادا دوتاشو سر کری هم بزنه همه چیز حله
پاسخ:
من هم همینو میگم
ایشون اعتمادسازیش واسه دشمنه، داد و بیدادش واسه دوست
اگر فکت شیت ارایه شده بوده، همدلی بوجود میومد و این اتفاقات زشت نمیفتاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی